Scitech - Technomania

Mrze Facebook, ali ga ne mogu prestati koristiti…

Već dugo vremena piše se o Facebookovom ‘problemu s tinejdžerima’ kojima Zuckerbergova mreža više nije cool – na Fejsu svoje profile imaju njihovi roditelji pa čak i djedovi i bake tako da sve više mladih koristi mreže poput Instagrama, Tumblra i drugih. Neka su istraživanja sprovedena u Velikoj Britaniji čak pokazala kako je mladima neugodno da se uopšte povezuju s Facebookom koji je za njih ‘mrtav i pokopan’, dok je ova mreža sve popularnija meÄ‘u njihovim roditeljima te su prošle godine čak i iz Facebooka priznali kako tinejdžeri sve manje koriste ovu mrežu.

Nego, rezultati novog istraživanja koje je sprovela kompanija Forrester Research, a objavili su ih na Huffington Postu, pokazali su da dio mladih ‘mrzi Facebook, nego ne mogu ga prestati koristiti’. Istraživanje je sprovedeno meÄ‘u mladima starim izmeÄ‘u 12 i 17 godina te oni Zuckerbergovu društvenu mrežu i dalje koriste više nego konkurentske mreže, a ono što je posebno zanimljivo jeste da skoro polovina njih danas koristi Facebook više nego su ga koristili prošle godine, prenosi Dnevnik.hr.

Problem je što su mnogi povezali činjenicu da Facebook mladima više nije cool s tim da ga oni više ne koriste, nego iako velikom broju njih itekako smeta što su na ovoj mreži njihovi roditelji, profesori i slično, oni ga i dalje koriste i vise sate i sate na njemu. Facebook je danas postao puno više od obične mreže – mjesto na kojem možete pratiti što rade vaši prijatelji, dopisivati se s njima, pratiti vijesti i novosti iz područja koje vas zanimaju i, naravno, to je veliki alat za samopromociju na kojem se korisnici mogu hvaliti pred prijateljima tako da nije jednostavno samo prekinuti veze s ovom mrežom.

Umjesto po broju tinejdžera koji koriste Facebook, novinari Huffington Posta kažu kako je možda vrijeme da ovu mrežu počnemo povezivati s rastućom i sve važnijom demografskom skupinom – njihovim roditeljima.

Naime, upravo su oni jako bitni Facebooku i brojnim kompanijama koje se oglašavaju na ovoj mreži jer su oni ti koji će najčešÄ‡e potrošiti novac na proizvode koji se oglašavaju.

 

Zanima vas i ovo?